Hey, Hallo!

• Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten hangen af van het gewicht van de bestelling. De verzendkosten worden automatisch berekend via de bestelprocedure. Mocht u meerdere produkten bestellen die niet gezamelijk door de brievenbus passen, dan kiest u zelf voor pakketverzending. Voor de tarieven en meer informatie kijk je hier.

• Geen bevestigingsmail ontvangen?
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een automatische bevestigingsmail. Ontvang je deze niet? Kijk dan eens in de spammap van je inbox.
Voeg ProudKids toe aan je contacten om onze mail in het vervolg direct in de juiste map te ontvangen. Ook niet in je spammap? Neem dan contact op met ProudKids!

• Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Dit is mogelijk na overleg over de datum en tijd. Afhalen kan in Tilburg.

• Ik woon buiten Nederland, kan ik dan ook bestellen?
Bestellingen kunnen vanuit de gehele wereld besteld worden en verzonden worden.

• Ik wil mijn bestelling graag kado doen en direct naar dat adres laten sturen kan dat?
Dit is uiteraard geen probleem. Vermeld bij factuuradres je eigen gegevens en bij afleveradres de gegevens van de ontvanger. Vermeld bij "opmerkingen" dat het een kadootje is, en deze word gratis extra feestelijk ingepakt. Wil je er een persoonlijk bericht bij? Ook dit is een gratis service!

• Ik wil mijn bestelling graag naar een ander adres laten sturen dan het factuuradres kan dat?
Dit is uiteraard geen probleem. Vermeld bij factuuradres je eigen gegevens en bij afleveradres de gegevens van het.

• Heb je andere vragen?
Neem dan gerust contact op via de contactpagina of stuur een bericht naar info @ proudkids.nl